De EasyPark app functioneert niet op mijn telefoon. Waar kan dat aan liggen?

Wanneer de app hapert of niet wilt opstarten, volg dan het volgende stappenplan:

  1. Heeft uw telefoon een goede (internet)verbinding, middels 3 of 4G?
    Kijk bovenin het scherm van uw telefoon of u genoeg streepjes hebt, een 3 of 4 G verbinden wordt aangeraden.
  2. Heeft u gps geaccepteerd voor de EasyPark app?
    Om gebruik te maken van de app raden wij u aan uw gps-locatie door te geven. Op basis van gps wordt op de kaart automatisch een suggestie gegeven voor uw parkeerlocatie. Indien u dit heeft uitgezet, werken sommige functies van de app niet. Raadpleeg de handleiding van uw mobile telefoon hoe u voor een specifieke app gps aan kunt zetten. De gps kan ingesteld worden onder ‘instellingen’.
  3. Beschikt u over de laatste versie van de EasyPark app?
    Via de App Store, Google Play of Windows Store kunt u altijd de nieuwste versie van de EasyPark app downloaden.
  4. Is de app geschikt voor mijn smartphone?
    Zie onze download-pagina op welke smartphones u de EasyPark app kunt gebruiken.

Voldoet u aan alle bovenstaande punten, maar functioneert de app niet naar behoren? Dan verzoeken wij u vriendelijk uw bevindingen toe te sturen via het contactformulier, zodat wij u verder kunnen helpen. Op basis van uw feedback ontwikkelen wij de app continu om nog beter aan uw behoefte te voldoen. Kopieer onderstaande vragen in het contactformulier, zo stuurt u altijd genoeg gegevens mee:

  • Wat gaat er volgens u mis? Welke stappen heeft u gevolgd binnen de app?
  • Eventuele melding van de app (indien van toepassing):
  • Merk telefoon (bijv. iPhone):
  • Type telefoon (bijv. 6S):
  • Software versie (bijv. Android 4.2.2. of Apple iOS7.0.4, zie instellingen):
  • Versie EasyPark app (bijv. 3.1, zie onderaan onder ‘account’):

Naast parkeren via de EasyPark app kunt u ook een parkeeractie aan- en afmelden via sms.
Sms ‘[parkeerzone][spatie][nummerplaat]’ naar 4810 om uw parkeeractie te starten. Bijvoorbeeld ‘ANT1 1abc123’. U ontvangt binnen enkele seconden een bevestiging van uw parkeeractie. Om een parkeeractie te stoppen, sms’t u ‘Q’ naar 4810. U ontvangt een bevestiging per sms met informatie over uw parkeeractie.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken