Hoe werkt de gratis proefperiode voor Premium?

Heb je een aanbieding van ons gekregen om Parkmobile Premium gratis uit te proberen? Dat is mooi! Met een Premium-abonnement weet je namelijk altijd waar je aan toe bent. En als je meerdere keren in de maand parkeert kan het zelfs voordeliger zijn. De proefperiode krijg je aangeboden via de app of bij het aanmaken van een nieuw account en is beschikbaar vanaf versie 7.2 van de Parkmobile-app.

Wat houdt de proefperiode voor Premium in?

Met een Premium-abonnement betaal je geen transactiekosten, maar een vast bedrag per maand. In plaats van €0,30 per parkeersessie, betaal je €2,50 per maand per voertuig. Je kunt dus onbeperkt parkeren, zonder zorgen over de extra kosten.

De proefperiode geeft je de kans om het Premium-abonnement tijdelijk gratis uit te proberen. Dat kan eenmaal per gebruiker, en natuurlijk betaal je wel je het geldende parkeertarief.

Hoelang duurt de proefperiode?

Start je de proefperiode vóór de 15e van de maand? Dan duurt deze tot het einde van de maand. Start je de proefperiode op of na de 15e van de maand? Dan geniet je tot het einde van de volgende maand gratis van de Premium-voordelen. Na deze periode loopt je Premium-abonnement door en betaal je maandelijks € 2,50 per voertuig. Zeven dagen voor het einde van de proefperiode krijg je een e-mail ter herinnering.

Hoe stop ik de proefperiode en het Premium-abonnement?

Je kunt de proefperiode ieder moment opzeggen in je app via ‘Mijn abonnement’. Daar zie je ook de duur van de proefperiode. Als je opzegt, stopt de proefperiode aan het einde van de maand. Je krijgt een e-mail met de einddatum en de voorwaarden die daarna gelden. Je gaat dan terug naar Basic en betaalt € 0,30 transactiekosten per parkeersessie.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken