Hoe wijzig ik de factuur alert?

Automatisch ontvangt u maandelijks een factuur alert op het e-mailadres wat u heeft opgegeven bij uw registratie. U kunt het e-mailadres waarop u de factuur alert ontvangt aanpassen via mijnparkmobile.be of de EasyPark app.

  1. Ga naar mijnparkmobile.be en kies in het menu voor ‘facturen’.
  2. Onder ‘e-mail melding bij nieuwe factuur’ bovenaan de pagina, kunt u het e-mailadres aanpassen waarop de factuur alert binnenkomt.

Via de EasyPark app kunt u het e-mailadres van de factuur alert aanpassen onder ‘account’ en dan ‘factuur alert’.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken