Ik heb een betalingsachterstand, wat moet ik doen?

Indien er geen betaling door Parkmobile is ontvangen, sturen wij per e-mail en/of sms de week na het storneren van de factuur een herinnering. Hierop vermelden wij de betalingsachterstand en de acties die u dient te ondernemen. Indien de betaling niet binnen twee weken na het aanmaken van de factuur ontvangen is, zal uw account worden geblokkeerd.

Betalen via overboeking
Maak het openstaande factuurbedrag, conform de termijn in de herinnering, over op NL73ABNA0524421307 t.a.v Parkmobile BVBA te Zwolle. Wij verzoeken u duidelijk uw factuurnummer te vermelden, eventueel aangevuld met uw klantnummer. Deze gegevens vindt u terug op de factuur. De factuur kunt u eenvoudig terugvinden via mijnparkmobile.be of de Parkmobile app. Klik hier voor meer informatie over het opzoeken van een factuur.

Na ontvangst en verwerking van de openstaande kosten (facturen) zal uw account weer geactiveerd worden. Dit verwerkingsproces neemt over het algemeen twee á drie werkdagen in beslag.

Klik hier voor meer informatie over de Parkmobile factuur.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken