Ik heb een parkeerretributie ontvangen, terwijl ik wel was aangemeld bij Parkmobile. Wat nu?

Het is zeer spijtig dat u een parkeerretributie heeft ontvangen. Op de volgende wijze kunt controleren of de parkeerretributie (on)terecht is:

  1. Log in op mijnparkmobile.be. In het menu aan de linkerkant vindt u onder ‘overzicht’ het kopje ‘parkeerhistorie’. Via de app kunt u ook uw parkeerhistorie inzien. Kies hiervoor het tabblad ‘parkeerhistorie’.
  2. Controleer of u op het tijdstip van de parkeerretributie was aangemeld met een parkeeractie. Zo ja, controleer dan of het zonenummer overeenkomt alsmede de nummerplaat.
  3. Wanneer uw nummerplaat en parkeerzone kloppen heeft u waarschijnlijk onterecht een retributiebon ontvangen. U kunt bij de desbetreffende gemeente (instantie) bezwaar indienen. Wij raden u aan om een ‘screenshot’ van uw parkeerhistorie mee te sturen als bewijs bij uw bezwaarschrift.

EasyPark kan helaas niet bemiddelen tussen u en de betreffende gemeente (instantie).

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken