Ik heb een parkeerretributie ontvangen, terwijl ik wel was aangemeld bij Parkmobile. Wat nu?
Het is zeer spijtig dat u een parkeerretributie heeft ontvangen. Op de volgende wijze kunt controleren of de parkeerretributie (on)terecht is:
Log in op mijnparkmobile.be. In het menu aan de linkerkant vindt u onder ‘overzicht’het kopje ‘parkeerhistorie’. Via de app kunt u ook uw parkeerhistorie inzien. Kies hiervoor het tabblad ‘parkeerhistorie’.
Controleer of u op het tijdstip van de parkeerretributie was aangemeld met een parkeeractie. Zo ja, controleer dan of het zonenummer overeenkomt alsmede de nummerplaat.
Wanneer uw nummerplaat en parkeerzone kloppen heeft u waarschijnlijk onterecht een retributiebon ontvangen. U kunt bij de desbetreffende gemeente (instantie) bezwaar indienen. Wij raden u aan om een ‘screenshot’ van uw parkeerhistorie mee te sturen als bewijs bij uw bezwaarschrift.
EasyPark kan helaas niet bemiddelen tussen u en de betreffende gemeente (instantie).