Ik kan geen herinneringsberichten via push, e-mail of sms instellen. Hoe kan dat?

Hier kunnen meerdere redenen voor zijn.

  1. De hoofdgebruiker van het account heeft bepaald dat u zelf geen herinneringsberichten kunt instellen. Neem hiervoor contact op met de hoofdgebruiker van het account.
  2. U kunt geen pushberichten instellen omdat u een verouderde versie van de EasyPark app heeft. U dient minimaal versie 5.0 te hebben om pushberichten te kunnen sturen, controleer uw versie onder ‘account’ in de app (onderaan de pagina). Het kan ook dat de versie van het besturingssysteem van de gsm verouderd is, update dan de software van uw mobiele telefoon naar de laatste versie.
Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken