Ik wil mijn account bij EasyPark stopzetten. Wat moet ik doen?

Particulier account
Als particulier heeft u de mogelijkheid om te betalen per parkeeractie. Indien u geen gebruik maakt van Parkmobile, heeft u ook geen kosten. Hierdoor is het niet noodzakelijk om uw account stop te zetten. U kunt op ieder gewenst moment weer gebruik maken van Parkmobile.

Wilt u als particulier het abonnement omzetten naar betalen per parkeeractie? Wijzig dan u gebruiksvorm op mijnparkmobile.be. Daarna heeft u geen vaste kosten meer en betaalt u alleen als u gebruik maakt van Parkmobile.

  1. Log in via mijnparkmobile.be.
  2. Klik in het linkermenu onder ‘beheer’ op het menu-item ‘gebruiksvorm’.
  3. Klik op ‘lidmaatschap wijzigen’ om uw abonnementsvorm te wijzigen naar ‘Gebruiker (af en toe parkeerder)’.
  4. Klik vervolgens op ‘opslaan’ om uw wijziging te bevestigen.

Wilt u uw account opzeggen bij Parkmobile? Stuur dan een e-mail via het contactformulier.

Zakelijk account
Heeft u een zakelijk account? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze helpdesk via het contactformulier. Zij helpen u verder om het account stop te zetten per eerste van de volgende maand.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken