Ik heb een incassobrief ontvangen, wat moet ik doen?

Uit onze administratie is gebleken dat u een betalingsachterstand heeft, welke na het versturen van herinneringen en het opleggen van een blokkade nog niet is voldaan.

Mocht u een dergelijke incassobrief van ons hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met het incassobureau. Het incassobureau zal het dossier in zijn geheel met u afhandelen. Helaas kan EasyPark eventuele bezwaren niet meer in behandeling nemen.

Contactgegevens incassobureau BVBA Artumo
Telefoonnummer:        014 – 31 94 51
E-mailadres:                  gdw.mvwd@skynet.be

Let op: Het is raadzaam om bij communicatie, tussen u en het incassobureau, uw dossiernummer en EasyPark klantnummer te vermelden.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken