Feedback

Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Indien u een betalingsachterstand bij Parkmobile heeft, verzoeken wij u het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk over te maken. U vindt uw factuur op mijnparkmobile.be.

  1. Log in op mijnparkmobile.be. In het menu aan de linkerkant vindt u onder ‘overzicht’ het kopje ‘facturen’. Hier staat een overzicht van uw Parkmobile facturen. Klik op het factuurnummer om de factuur in pdf formaat te openen. Let op: de factuur bestaat uit meerdere pagina’s.
  2. Maak het openstaande factuurbedrag zo spoedig mogelijk over naar:
    BIC: ABNANL2A
    IBAN: NL73ABNA0524421307
    T.n.v.: Parkmobile Belgium Bvba
    O.v.v.: Uw factuurnummer en eventueel aangevuld met uw klantnummer (deze gegevens vindt u terug op de factuur).
  3. Na ontvangst en verwerking van de openstaande kosten (facturen) zal uw account weer geactiveerd worden.

Wanneer ontvang ik een betalingsherinnering?
Indien er binnen 2 weken geen betaling door Parkmobile is ontvangen, stuurt Parkmobile per e-mail en/of sms een betalingsherinnering. Hierop wordt betalingsachterstand vermeld en de te nemen actie. Als de betaling daarna alsnog niet is voldaan, dan zal uw account worden geblokkeerd.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken