Indien u een betalingsachterstand bij EasyPark heeft, verzoeken wij u het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk over te maken. U vindt uw factuur op mijnparkmobile.be.
- Log in op mijnparkmobile.be. In het menu aan de linkerkant vindt u onder ‘overzicht’ het kopje ‘facturen’. Hier staat een overzicht van uw EasyPark facturen. Klik op het factuurnummer om de factuur in pdf formaat te openen. Let op: de factuur bestaat uit meerdere pagina’s.
- Maak het openstaande factuurbedrag zo spoedig mogelijk over naar:
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL73ABNA0524421307
T.n.v.: EasyPark Belgium Bvba
O.v.v.: Uw factuurnummer en eventueel aangevuld met uw klantnummer (deze gegevens vindt u terug op de factuur).
- Na ontvangst en verwerking van de openstaande kosten (facturen) zal uw account weer geactiveerd worden.
Wanneer ontvang ik een betalingsherinnering?
Indien er binnen 2 weken geen betaling door EasyPark is ontvangen, stuurt EasyPark per e-mail en/of sms een betalingsherinnering. Hierop wordt betalingsachterstand vermeld en de te nemen actie. Als de betaling daarna alsnog niet is voldaan, dan zal uw account worden geblokkeerd.