Als gebruiker kunt u zelf eenvoudig uw gegevens, nummerplaat, mobiele nummer en meer beheren via de EasyPark app en/of mijnparkmobile.be.
Niet alle zaken kunt u via de EasyPark app wijzigen en sommige wijzigingen mogen alleen door de hoofdgebruiker van uw EasyPark account worden gedaan.
Hieronder treft u een overzicht aan wat u via welke manier kunt wijzigen:
EasyPark app | Mijn Parkmobile | |
---|---|---|
Adresgegevens | V | V |
Mobiel nr. (eigen) | V | V |
Mobiel nr. (collega/familielid) ** | – | V |
E-mailadres (eigen) | V | V |
E-mailadres (collega/familielid) ** | – | V |
Factuur inzien/downloaden * | V | V |
Factuur notificatie instellen * | V | V |
Betaalmethode wijzigen * / *** | V | V |
Favoriete zones beheren | V | – |
Herinneringsprofiel (sms/e-mail/push) | – | V |
Kenteken toevoegen * | V | V |
Kenteken wijzigen * | V | V |
Kenteken toevoegen voor collega/familielid | – | V |
Sticker bestellen * | V | V |
Sticker bestellen voor collega/familielid * | – | V |
Garagetoken bestellen * | – | V |
Koppelen OV-Chipkaart | – | V |
Abonnementsvorm * | – | V |
Wachtwoord wijzigen | V | V |
* Deze gegevens kunnen alleen door de Hoofdgebruiker van het account worden aangepast.
** Uw familielid of collega kan wel zelf zijn of haar e-mailadres of mobiele nummer wijzigen via de EasyPark app. Als hoofdgebruiker kunt u dat niet via de app maar wel via mijnparkmobile.be.
*** Geldt niet voor de Windows Phone.