Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als gebruiker kunt u zelf eenvoudig uw gegevens, nummerplaat, mobiele nummer en meer beheren via de EasyPark app en/of mijnparkmobile.be.

Niet alle zaken kunt u via de EasyPark app wijzigen en sommige wijzigingen mogen alleen door de hoofdgebruiker van uw EasyPark account worden gedaan.

Hieronder treft u een overzicht aan wat u via welke manier kunt wijzigen:

EasyPark app Mijn Parkmobile
Adresgegevens V V
Mobiel nr. (eigen) V V
Mobiel nr. (collega/familielid) ** V
E-mailadres (eigen) V V
E-mailadres (collega/familielid) ** V
Factuur inzien/downloaden * V V
Factuur notificatie instellen * V V
Betaalmethode wijzigen * / *** V V
Favoriete zones beheren V
Herinneringsprofiel (sms/e-mail/push) V
Kenteken toevoegen * V V
Kenteken wijzigen * V V
Kenteken toevoegen voor collega/familielid V
Sticker bestellen * V V
Sticker bestellen voor collega/familielid * V
Garagetoken bestellen * V
Koppelen OV-Chipkaart V
Abonnementsvorm * V
Wachtwoord wijzigen V V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Deze gegevens kunnen alleen door de Hoofdgebruiker van het account worden aangepast.
** Uw familielid of collega kan wel zelf zijn of haar e-mailadres of mobiele nummer wijzigen via de EasyPark app. Als hoofdgebruiker kunt u dat niet via de app maar wel via mijnparkmobile.be.
*** Geldt niet voor de Windows Phone.

 

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor je feedback. We helpen je graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.
Helpdesk
Terug Alle vragen
Opnieuw zoeken